این UAW فروشگاه رئیس یک GM کامیون فروشنده بهترین دوست

UAW محلی 2209 فروشگاه رئیس غنی LeTourneau شناخته شده است به عنوان یک جشنی سنگ اسمانی بزرگ اغلب به عنوان ریچی توسط Fort Wayne, Indiana, ماشین, نمایندگی مجاز و فروش که می دانم که او بهترین است.

در نظر آنها او را یک دوست و یک شریک در جامعه و سلاح های مخفی خود را در جریان جنگ های کامیون.

“جنرال موتورز یک شرکت بزرگ و آنها از دست دادن وسایل نقلیه گفت:” تام کلی رئیس نمایندگی کلی خودرو در Fort Wayne. “اگر من نمی دانم که در آن کامیون من منظور این است که در ما نمی تواند در این کارخانه و به دنبال آن است. بنابراین ما تماس بگیرید ریچی و من بگو اینجا VIN number.’ او آن را می یابد.”

“دو بار او را در بر داشت یک وسیله نقلیه است که ساخته شده در Fort Wayne و برای برخی از این دلیل آن را به پایان رسید تا در فلینت میشیگان” گفت: Kasey Shirey شریک در نمایندگی شهرستان شورلت و شهرستان فورد در کلمبیا شهر ایندیانا است. “او آن را به ما روز بعد. آن را کاملا قابل توجه آنچه که او قادر به انجام کار برای ما است.”

LeTourneau کمک کرده است ده ها تن از ایندیانا و اوهایو نمایندگی مجاز و فروش ماشین پیگیری کردن محل وانت آنها دستور داد از جنرال موتورز است Fort Wayne کارخانه مونتاژ که ایجاد نور-وظیفه وانت.

او انجام نمی دهد آن را به یک قهرمان او آن را به دلیل آن امنیت شغلی است. او می خواهد GM به فروش به عنوان بسیاری از پول ساخته شده در کارخانه به عنوان امکان پذیر است و این بدان معناست که آنها به نمایندگی مجاز و فروش.

“ما کسانی هستیم که انجام آنچه ما می توانیم برای حفاظت از امنیت شغلی, من نمی گویم مدیریت گیاه نیست اما ما در اینجا زندگی می کنند,” LeToureau گفت. “فورت وین است نه یک سنگ پله برای ما این است که جامعه ما است.”

چند وانت در خط لوله

برخی از نمایندگی تماس LeTourneau پس از دیدن او ذکر شده در رسانه های اجتماعی ارسال. دیگران مانند تام کلی باید یک دوستی عمیق است که آغاز شده به عنوان مردان جوان با داشتن یک آبجو هم 30 سال پیش. این تکامل را به یک نشخوار-pro-موجود برادری فراتر از کسب و کار برای خدمت به جامعه است.

“هنگامی که آنها در اعتصاب Richie به نام و او گفت:” ما مادران تنها که ساخت آن در حال حاضر.’ بنابراین ما در زمان غذا وجود دارد خارج وجود دارد” کلی گفت با اشاره به UAW 40 روز اعتصاب در برابر GM پاییز گذشته. “آن را در حال انجام کارهایی مانند که بین ما و آنها است.”

کلی اضافه نیمه شوخی “اگر من نیاز به باد کردن ریچی پشت او می خواهم آن را به من بدهد. آن مناسب نیست اما او می خواهم آن را به من بدهد.”

LeTourneau است و تقاضای بالا در این روز است.

UAW محلی 2209 نشان دهنده برخی از 4000 کارگران در فورت وین کارخانه مونتاژ که نور وظیفه شورلت سیلورادو و GMC Sierra وانت دو خودروساز پرفروش ترین و بزرگترین سود سازان.

اما این وانت ها در عرضه است. GM idled همه از آن ایالات متحده گیاهان در اواخر ماه مارس شروع مجدد بیشتر در 18 مه از جمله Fort Wayne و آن دیگر وانت کارخانه سنگ چخماق مونتاژ که در آن GM ایجاد آن وانت سنگین.

فروشندگان خودرو می گویند که پشت سفارشات در بسیاری از خودروهای جنرال موتورز, اما به خصوص وانت. Shirey گفت: او را به سه Silverados; او به طور معمول سهام حداقل 40.

بیشتر: نمایندگی مجاز هشدار به خریداران: دریافت ماشین جدید خود را قبل از آنها رفته عرضه اضمحلال

تا زمانی که خط مونتاژ در فورت وین آغاز شده و در حال اجرا دوباره LeTourneau تلفن شروع به وز وز. گرسنه فروشنده بگیرید و یاد دهید امیدوار بودند او می تواند کمک به آنها را به یک وانت به پارکینگ خود را سریع تر.

“من سه تماس امروز” LeTourneau گفت: مطبوعات آزاد صبح جمعه, مارس 29. سپس سه روز بعد در روز دوشنبه بعد از ظهر LeTourneau گفت: او چندین فروشنده تماس. یک فروشنده بود که به دنبال هفت وانت او دستور داد که مایل به دانستن زمانی که آنها ممکن است می رسند.

Pinging وانت

در روز سه شنبه, فروشنده, تام کلی گفت LeTourneau چهار GMC Sierra وانت نمایندگی دستور داده بود. آنها تا به حال بدست از دست داده در سیستم. آنها به سرعت جایگزین برای خود ذخیره و وارد وجود دارد اواخر روز شنبه, کلی گفت.

“بهتر است از تماس با کسی که شما نمی دانید” گفت: کلی. “ما همین حالا تماس بگیرید ریچی مگر آن مهم است.”

LeTourneau گفت: او تماس از نمایندگی مجاز و فروش “به طور مداوم.”

“‘غنی می تواند ما را بیشتر کامیون ها ، LeTourneau گفت: با خنده اذعان او ندارد قدرت به تهیه کامیون ها و یا سفارشات را. “برخی از آنها در حال حاضر ساخته شده است و در درون ما بسیاری و یا تعمیر بسیاری یا در (حمل و نقل) بسیاری است. برخی تا پایان در سنگ چخماق است. بنابراین من پینگ کامیون ها هر روز برای فروشندگان است.”

با پینگ LeTourneau گفت: او شمع شماره شناسایی خودرو به کامپیوتر و جنرال موتورز است o’reilly strata می یابد مکان خودرو. او می تواند به فروشنده یک ایده از زمانی که از آن خواهد رسید.

“ما تا به حال کامیون در اوهایو بودند که قرار بود در ایندیانا” LeTourneau گفت. “این فقط تدارکات. یا آنها ما تعداد زیادی در انتظار تعمیرات جزئی قبل از آنها می توانند کشتی.”

‘نگهداری وسیله نقلیه خود را’

LeTourneau توانایی برای پیگیری کردن وسیله نقلیه را در محل یک کمک بزرگ به نمایندگی مجاز و فروش.

“کسی را به انجام کاری در مورد آن” کلی گفت. “حداقل ما صلح از ذهن ما می تواند به مشتری داریم کسی که در کارخانه است که نگهداری وسیله نقلیه خود را.”

پس از این نیروگاه را راه اندازی مجدد تولید LeTourneau گفت: تماس از نمایندگی افزایش یافته است. نمایندگی تلاش به restock وانت موجودی پس از UAW اعتصاب در پاییز گذشته dinged تولید. سپس ویروس خاموش کردن گیاهان.

“من احتمالا چهار تا پنج بیشتر تماس یک هفته از من استفاده می شود برای به دست آوردن” LeTourneau گفت.

اگر آن را برای تلفن های موبایل غیر معمول برای یک فروشگاه رئیس به دست با محصول حمل و نقل آن است که غیر معمول نیست.

“من شنیده ام هر کس دیگری تجربه یک مغازه و رئیس آن را انجام می دهند اما او دست-و او می خواهد به مطمئن شوید که محصول او نشان می شود وجود دارد به طوری که مردم در حال خرید خود را با نام تجاری” گفت: Shirey که شده است در نمایندگی خودرو کسب و کار برای 18 سال است. “او بسیار پرشور در مورد نام تجاری.”

UAW سخنگوی برایان Rothenberg گفت: او آشنا نبود با عمل محلی اتحادیه افسران خواسته برای پیگیری محصول اما تعجب او. بیشتر رهبران اتحادیه های کار کرده در گیاهان برای چندین دهه و مسلط هستند در تمام جنبه های عملیات, او گفت:.

یک تماس به اتحادیه رهبری در فورد, Dearborn, کامیون, گیاه که در آن F-150 ساخته شده است به درخواست اگر آنها به کمک نمایندگی, پیگیری سفارشات, بازگشت نیست.

‘بیش از هر کسی’

LeTourneau آغاز شده با GM در سال 1981 در حال حاضر توقیف رکین کارخانه مونتاژ در ویسکانسین.

او به فورت وین در سال 1987. به زودی خود را loquacious شخصیت برنده او یک کار به عنوان یک اتحادیه committeeman. تام کلی پدر یک باشگاه فروشنده در زمان و تام بود بیوک-GMC و کادیلاک فروشنده. این مدیر کارخانه خرید یک ماشین از خود نمایندگی و دعوت این دو نفر به کارخانه باز خانه.

“ریچی در این اتحادیه پس از او وجود دارد. و ریچی است bashful” کلی گفت. “من 33 در زمان و ریچی در اواخر 20 و بنابراین ما رفت و برای یک زن و شوهر آبجو و ما شد.”

Shirey ملاقات LeTourneau دو سال پیش در یک رویداد جمع آوری کمک مالی. در حال حاضر آنها بحث حداقل دو بار در هفته.

در سال 1997 LeTourneau انتخاب شد رئیس فروشگاه. او در این ظرفیت تا کنون از. او اعتبار خود را در طول عمر در کار خود به عنوان دلیل که چرا بسیاری از فروشندگان نظر او را به عنوان خود را رفتن-به-مرد.

“من شده است در اطراف بیش از هر کسی” LeTourneau گفت. “بنابراین نمایندگی می دانم من از ساحل شرقی به ساحل غربی است.”

‘میشیم از طریق آن’

ایالات متحده با فروش بالا در اندازه کامل وانت فورد F-150. اما Silverado دارای لبه رم در نبرد برای جایگاه دوم این سال است. فروش سودآور وانت حیاتی هستند به جنرال موتورز خط پایین.

در سه ماهه اول شورلت فروخته 435,422 وسایل نقلیه. از کسانی که 112,925 شد نور-وظیفه Silverados. این سه ماهه فروش Silverado نور-وظیفه وانت بودند تا 34 درصد از سال پیش دوره است. GMC به فروش می رسد 117,718 وسایل نقلیه; از آن 39,841 شد سیرا نور-وظیفه وانت. کسانی که تا 27.3 درصد از سال پیش سه ماهه.

جنرال موتورز به نمایندگی مجاز و فروش در سراسر کشور همچنان به فروش وسایل نقلیه با وجود اقامت-صفحه اصلی سفارشات در بسیاری از ایالات در طول coronavirus بیماری همه گیر.

“آنها را نگه داشته و خدمات خود را به خطوط باز و به ما کمک کرد تا با کسب 40 درصد از بازار خرده فروشی برای تمام اندازه وانت در ماه های اخیر گفت:” جنرال موتورز سخنگوی جیم قابیل. “ما مجمع گیاهان در Fort Wayne, سنگ چخماق مونتاژ و وینتزویل در حال بازگشت به کار سه تولید shits بنابراین ما می تواند نیازهای مشتری قوی و فروشنده تقاضا برای باشگاه و GMC کامیون وانت.”

جنرال موتورز می سازد آن متوسط شورولت کلرادو و GMC کانیون وانت به علاوه آن اندازه کامل وانت در وینتزویل در میسوری.

با وجود رفتن به سه شیفت LeTourneau گفت: Fort Wayne نمی خواهد دوباره به ساخت آن معمول 1,290 جدید وانت یک روز تا پایان این هفته یا اوایل هفته آینده. در یک شیفت گیاه بود و فقط 200 وسایل نقلیه یک روز, او گفت:.

“ما آنها را انجام داده و به سرعت به عنوان ما می توانیم” LeTourneau گفت.

روز دوشنبه دوم تغییر از کارگران بازگشت به کار در 2:30 p. m. برای اولین بار در چند هفته. آنها در پروتکل ایمنی گرایش برای اولین بار بخشی از shift خود را.

“آنها را به دو گروه امواج بنابراین ما نمی خواهد که کامل خط مونتاژ تا زمانی که همه آنها انجام می شود با جهت گیری” LeTourneau گفت. “آنها نمی خواهد شروع به ساخت هر کامیون تا 5:30.”

سوم تغییر آغاز شده و حدود 10:30 P. M. و خستگی ناپذیر LeTourneau گفت که او خواهد بود وجود دارد وقتی که شیفت طریق درب راه می رفت.

“این یک روز طولانی در حال حاضر,” LeTourneau گفت. “اما ما بوده است میشیم از طریق آن است.”

تماس با جیمی L. LaReau در 313-222-2149 یا [email protected] او در توییتر دنبال کنید @jlareauan. جزئیات بیشتر در جنرال موتورز و ثبت نام برای خبرنامه خودرو.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *