پرواز حالت خودرو و دیگر اسرار 2020 Corvette Stingray

لاس وگاس — فرار هلیکوپتر نظارت و هدایت روح “پدرخوانده کوروت” شد کسب و کار به عنوان معمول برای GM مهندسین توسعه 2020 شورلت کوروت Stingray با نام رمز C8 دلیل آن است که نسل هشتم از ماشین های ورزشی.

اولین اواسط موتور تولید ماشین کوروت, تاریخ, جدید Stingray تا به حال نزدیک به اسطوره ای به وضعیت قبل از آن تا کنون تبدیل به یک چرخ و برنده است تقریبا هر عمده ماشین جدید جایزه پس از آن عرضه در سال 2019. اولین مدل تولید خواهد رسید در نمایندگی مجاز و فروش در اواخر ماه فوریه یا اوایل ماه مارس.

شورلت مهندسین و طراحان می خواستم به یک mid-engine ‘Vette حداقل از سال 1960 زمانی که افسانه ای مهندس Zora Arkus-Duntov رهبری ایجاد شورلت تحقیقات مهندسی خودرو شماره 1 یا CERV I. Zora درخشان مهندس و راننده مسابقه که تبدیل 1950s کوروت از یک ماشین است که دوست داشتنی بود اما آهسته به امریکا ماشین ورزشی بزرگ می خواستم به حرکت موتور از بینی به پشت مسافر. به نام mid موتوره که تنظیم اجازه می دهد تا اتومبیل های استفاده از قدرت بیش از سنتی جلو-موتور طرح به این دلیل که موتور وزن بر روی چرخ های عقب نگه می دارد لاستیک از چرخش زمانی که راننده طبقه آن است.

“ما می تواند اضافه کردن اسب بخار اما ما نیست ساخت ماشین سریع تر” مهندس ارشد اد Piatek گفت: از جلو-موتور رزمناوهای.

از طریق دهه GM مهندسین و طراحان ایجاد یک پیشنهاد پس از دیگری برای mid-engine ‘Vettes. هیچ یک از آن ساخته شده به تولید.

پس از یک حماسه بود که این جای تعجب 2020 Corvette Stingray تولید شده داستان خود را دارد.

بیشتر: تاریخچه راز از midengine کوروت نشان داد نادر در نقشه ها و اسناد

“هیچ چیز به اینجا مراجعه کنید. من فقط یک استرالیا وانت.’

برنامه ای برای ساخت اواسط موتور کوروت بودند از نزدیک برگزار می شود حتی در جنرال موتورز. در اطراف 2014, تیم ساخته شده است یک کارت دسترسی تنها در داخل اتاق در حال حاضر امن گوشه ای از جنرال موتورز است مرکز فناوری برای اولین بار نمونه اولیه است. کد نام عکس دو نفره مخفی C8 شاسی و تعلیق تحت چه در ظاهر به بدن Holden Ute یک اتومبیل های ورزشی-بر اساس وانت ساخته شده توسط جنرال موتورز است استرالیا با نام تجاری.

“این یک شکل مناسب برای مخفی کردن یک mid-engine طرح” C8 توسعه سرب مهندس مایک Petrucci گفت.

تنها واقعی هولدن قطعات در بزور و با تهدید مجبور هستند با نام تجاری کروم نشان چراغهای خارج آینه و چراغهای عقب اما نیرنگ کار کرده است. این یکی از یک نوع “قاطر” به عنوان توسعه وسایل نقلیه در حال گاهی اوقات به نام خدمت به مدت دو سال از توسعه drives — اغلب در شب و نه حتی دیگر GM مهندسین خواهد آن را ببینید — در جنرال موتورز است proving grounds در میلفورد و یوما.

ساختمان بزور و با تهدید — با دست البته — در زمان هشت ماه. داخل آمد از C7 کوروت بود که در تولید. پانل های بدن خود بودند دستباف پشم شیشه با دقت به شکل نگاه کنید مانند یک اوت در حالی که پوشش C8 استخوان. کسانی که استخوان اتفاقا شدند جات از 7000 پوند شمش آلومینیوم کار در خفا انجام می شود در دیگر GM امکانات.

در علاوه بر این به بزور و با تهدید های C8 تیم در نظر گرفته قاطر که شبیه ایستگاه واگن و ون دو دیگر بدن سبک است که اجازه می دهد آنها را به پنهان کردن این واقعیت است که محفظه موتور بود نه در مقابل از مسافران است.

‘ورودی. پنهان کردن Vette!’

با وجود GM پنهان کاری شایعات به بیرون درز کرد که یک mid-engine ‘Vette بود دوباره در دست بررسی است. آن را بلافاصله به هدف برتر برای جاسوسی عکاسان که تخصص در گرفتن تصاویر از وسایل نقلیه خودروسازان در حال توسعه است. تایید که یک mid-engine ‘با آمدن بود و خوب عکس از افسانه پروژه می تواند کسی را حرفه ای نه به ذکر است یک پشته از خمیر بالاتر از خودرو است.

در علاوه بر این به ردی از جنرال موتورز است proving grounds و مناطق خودروسازان توسعه وسایل نقلیه — دره مرگ در تابستان فنلاند در زمستان — برخی از عکاسان استخدام هلیکوپتر به پرواز در سراسر میلفورد proving grounds. وزوز یوما بود بدنساز, خود را از فضای محدود شده به دلیل نزدیکی آمریکا تاسیسات نظامی.

این زمان بزور و با تهدید مجبور شده بود به جای قاطر است که در حالی که هنوز مبدل به وضوح برای دو صندلی ماشین ورزشی است. روشن تک عکس خواهد اجازه دهید گربه از کیسه.

پاسخ بهتر بود کیف: پارچه ای خودرو در پوشش طراحی شده بود تا خورده و جمع بین توسعه ماشین صندلی. شما می توانید هلیکوپتر قبل از اینکه شما آنها را ببینید در میلفورد است پوشیده شده از درخت نورد چشم انداز است. توسعه رانندگان گفته شد به نگه داشتن ویندوز برای باز کردن یک کرک جلو جهش کردن و گشودن ماشین پوشش بیش از قاطر در اولین صدای روتور. آنها هیجان زده به پوشش کامل آن را به سرعت و refolding پوشش دقیقا برای به کارگیری سریع دفعه بعد.

آنها موفق ایستاده در کنار پوشش داده و با تکان دادن در صهردرس سربار در حداقل یک دوجین موارد است.

یک بال شبیه هیچ دیگر

یک نگاهی از نزدیک در بلند سیاه و سفید بال افزایش فوق بزور و با تهدید را درب عقب اتومبیل نشان می دهد که آن را وارونه در مقابل دقیق از مشخصات شما را در مسابقه ماشین است. در حالی که اکثر خودرو بال تولید آیرودینامیک downforce — فشار هوا که هل خودرو به طوری که آن را ترک نمی کند روی زمین در سرعت بالا — بزور و با تهدید بال در واقع ایجاد آیرودینامیک بالابر مانند یک هواپیما بال.

چرا که تونل باد آزمایش نشان داد بزور و با تهدید را بنیاد با هم بدن تا به حال آیرودینامیک آسانسور در بینی. که می تواند غیر قابل قبول در تولید خودرو اما پس از بزور و با تهدید بدن هرگز ساخته شود تنها چیزی که اهمیت داشت این بود که آن مشخصات آیرودینامیکی برابر با جلو و عقب. ایجاد downforce خواهد بود تولید بدن ،

علاوه بر این دو stanchions حمایت از جناح و دو هوا مصرف برای خنک کردن موتور نصب شده در زیر آنچه به نظر می رسد پوشش شرایط tonneau در وانت تخت.

این C8 عملکرد اهداف — سرعت آیرودینامیک ترمز و بهره وری سوخت ، —تنظیم شد در طول صدها نفر از هزاران نفر از کامپیوتر آزمایشات قبل از بزور و با تهدید ساخته شده بود.

چه خواهد Zora انجام دهید ؟

جنرال موتورز تا به حال هرگز ساخته شده است یک ماشین مانند C8 بنابراین تیم مهندسی بود به اختراع بسیاری از فرآیندهای در پرواز است.

“در هر نوبت ما خواسته خودمان چه خواهد Zora انجام دهید؟’ “Piatek گفت.

Arkus-Duntov به طور گسترده ای به نام پدرخوانده کوروت چرا که او چراغ خودرو توسعه بی سابقه 20 سال تحت فشار قرار دادند عملکرد پاکت در جنرال موتورز از روز او پیوست و این شرکت در سال 1953 اولین و مهمترین توسط ساخت رزمناوهای سریع تر و بهتر است.

هرگز ترس به هم زدن پر در حالی که کار در جنرال موتورز Duntov زمان به رانندگی برای پورشه در معروف ساعت 24 لو انسانهای مسابقه برنده شدن در یک بار. افسانه است او شرکت تایید توسط امیدوار کننده برای بازگرداندن هوش رقابتی در مورد پورشه, اما او نیز کمک خودروساز آلمانی بهبود عملکرد آن با سیستم تعلیق تغییرات.

زمانی که او بازنشسته شد و در سال 1975 Duntov فراق کلمات به دیو McLellan جانشین او را به عنوان مهندس ارشد بودند و بنا به گزارش ها که اواسط موتور کوروت بود در حال حاضر در دست خود را.

برای اطمینان از هر عضو C8 تیم را درک میراث آنها این فرصت را برای تکمیل آنها عینک زرد روشن — رنگ کوروت ماشین های مسابقه ای است که برنده بسیاری از انسانهای لو مسابقه — و “چه خواهد Zora انجام دهید ؟” مچبند ساخت که استاندارد برای تصمیم گیری.

پرواز ماشین حالت

اختیاری تطبیقی مغناطیسی سوار کنترل فنر بحث به کوروت را کنترل کشش سیستم از ویژگی های است که می آید در دستی در سرعت های بالا در مسیر خودرو عملکرد مدیر الکس مک دونالد گفت.

چرا ؟ چرا که وقتی یک ماشین می رود هوابرد در سرعت های بسیار بالا نرمال کنترل کشش حواس عقب چرخ نخ ریسی و پاسخ به عنوان اگر آنها بر روی یخ و یا دیگر سطح لغزنده: آن را کند می کند آنها را.

این یک ویژگی مفید در رانندگی نرمال اما کاهش مجهز به چرخ هزینه های شما هم در مسیر مسابقه. به همین دلیل است که در عملکرد کشش حالت مقابل شوک های برقراری ارتباط است که آنها کردم و وزن در آنها — به این معنی که آنها در هوا. چرخ های عقب به ناچار دنبال اما کنترل کشش است که گفت: به آن را نادیده بگیرد و حفظ قدرت ارسال هنگامی که آنها شروع به چرخش به دلیل آن می داند که هر چهار چرخ را بر روی زمین دوباره لحظه ای. نتیجه سریعتر زمان دامان.

حافظه برای رفع موانع

جلو ضربه گیر و هوا نفاق که در آغوش زمین نگاه خوب و بهبود عملکرد, اما آنها آسان به آسیب تند وآمد و بلند پارکینگ بلوک. این ناوچه ها را تعلیق می تواند بالا بردن بینی یک اینچ به اجتناب از موانع است.

ویژگی اختیاری به نام مبتنی بر GPS جلوی آسانسور می توانید به یاد داشته باشید تا 1000 نقاط که در آن شما مطرح بینی. هنگامی که شما یک رویکرد آن را بالا می برد بینی یک اینچ تا 25 مایل در ساعت.

دوربین جلو نیز می توان به نگاه کردن از بینی به نقطه موانع زمانی که پارکینگ.

2020 Corvette Stingray حقایق سرگرم کننده

74 درصد از سفارشات تا کنون برای کوپه 26 درصد برای تبدیل خوانده شده که به رفتن نیست به تولید تا وقتی که مه

محبوب ترین رنگ است مشعل قرمز

GT2 با صندلی های فیبر کربن اصلاح محبوب ترین هستند

وجود دارد 2,600 C7 رزمناوهای چپ در نمایندگی مجاز و فروش انتظار می رود به سقوط به 2000 تا مارس 1

“کوروت آکادمی” ویژگی های 24 فیلم در سال 2020 Stingray توسعه و امکانات

با علامت فلن: 313-222-6731 یا [email protected] او را دنبال کنید در توییتر @mark_phelan. جزئیات بیشتر در خودرو و ثبت نام برای خبرنامه خودرو.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *