پشت عظیم ساخت تا در لاک است که نیروی هوایی اسرائیل هرگز دیده-قبل از پل هوایی قابلیت

Vijay موهان

تریبون سرویس خبری

Chandigarh, ژوئن 29

پشت بی سابقه نظامی ساخت تا در امتداد خط کنترل واقعی (LAC) در شرق لاداخ برای مقابله با متخاصم چین است هرگز قبل سنگین بلند کردن قابلیت به دست آورد توسط IAF.

القای دارایی های مانند C-17 Globemaster C-130 سوپر هرکول و CH-47 Chinook بیش از چند سال گذشته بسیار افزایش یافته نیروی هوایی توانایی کشتی نیروهای نظامی و تجهیزات.

به عنوان هر دو طرف حفاری در یک مسافت طولانی با هیچ فوری نشانه ای از د-تشدید IAF پرواز به هیمالیا مرزی ادامه دارد, در آوردن انواع تجهیزات نظامی و منابع. این شامل پروازهای توسط همسر IL-76 و AN-32 شده اند که بخشی از ناوگان هوایی پس از 1980s.

مهم ترین جنبه از هوا تلاش شاید airlifting هند جدید ترین و قدرتمند ترین تانک های T-90 که در حال حاضر نوک پیکان ارتش اعتصاب سازند از دشت به لاداخ. چینی استقرار در سراسر لاک از جمله غلظت در عمق گزارش شامل ترکیبی از نور و تانک های سنگین از جمله مدل های جدید.

علاوه بر این از طریق هوا سنگین القایی نیز در نظر گرفته شده است از طریق سرینگر-Leh و Manali-Leh جاده محور.

با توجه به IAF افسر airlifting T-90 بود که ممکن است با توجه به ظرفیت حمل بار از C-17 است که حدود 77 تن است. T-90 وزن آن در حدود 46 تن است که بیش از ظرفیت IL-76 که می تواند ترابری در حدود 45 تن است. محیط زیست عامل از ارتفاع فرودگاه مانند Leh بیشتر محدود بار است که انجام می شود.

جنگنده دارای یک اسکادران از IL-76 مستقر در Chandigarh. علاوه بر این یکی دیگر از شش IL-78 هوا سوختگیری تانکرهای مستقر در آگرا که همان IL-76 نیز می تواند مورد استفاده در حمل و نقل معمولی ، IAF کار اسب 104-32 متوسط و بلند کردن هواپیما.

ارتش تا به حال سه هنگ از T-72 تانک که حدود 40 تن مستقر در این بخش است. بسیاری از این مخازن همراه با BMP-2 مکانیزه وسایل نقلیه جنگی شده اند airlifted به لاداخ توسط IL-76 از اوایل 1990s. با توجه به وزن و طول تراکتور-تریلر آن عملی نیست به مذاکره کوه بالا می گذرد پیچ تند خم و باریک کشیده که دروغ در جاده ها لینک از سرزمین اصلی به لاداخ. مخزن حمل و نقل می شود و تنها در برخی از جاده امتداد در Ladakh.

محرومیت برخی از نیروهای جنبش بیش از گذشته حدود دو دهه طول نقاط مانند فولاد اعتصاب در سراسر خط کنترل (LOC) در سال 2018 و هوایی در Balakot در سال 2019 و در عمده صورت آف با چینی ها در Depsang دشت Demchok و Doklam گذشته عمده بسیج از نیروهای هند در سال 2001 پس از حمله تروریستی در پارلمان. “پس از آن جنگنده ها سنگین ترابری قابلیت در نظر تناژ حدود دو برابر شده است. در حالی که القای بسیار مورد نیاز جدید هواپیماهای جنگنده تا به حال فراموش IAF برای سال دهه گذشته شاهد یک جهش کوانتومی در توانایی ما به سرعت در حال حمل و نقل و مردان, مواد, می شود آن را برای انجام عملیات و یا برای کمک به مقامات مدنی در مصیبت” یک افسر گفت.

در سال 2008 نیروی هوایی اسرائیل شروع به كاركرد C-130 که 11 در حال حاضر در خدمات. با یک بار حدود 20 تن از این داده اند fillip به هوا نگهداری از جلو مناطقی از نوار فرود مانند استراتژیک Daulat التماس Oldie (DBO) در نزدیکی Siachen که پیش از آن با تکیه بر یک-32. این upgradation جاده با لینک DBO عبور مجاور به زمان رو کردن سایت از Galwan دره که ذکر شده است به عنوان یکی از دلایل تاخت و تاز چینی ها در آن منطقه است.

بعدی در IAF موجودی بودند C-17s که 11 در خدمات پس از سال 2013 است.

عمودی به هوا بلند جزء نیز اخذ شده است یک افزایش با القای بومی Dhruv, روسی Mi-17V5 متوسط آسانسور هلیکوپتر و ما CH-47 Chinook سنگین آسانسور هلیکوپتر. جنگنده ها دارای القاء حدود 90 Dhruvs و از سال 2008 به بعد تهیه شده در حدود 150 Mi-17 در دسته. همراه با نسخه های قبلی Mi-17 ناوگان گزارش شده است به تعداد 220.

در سال گذشته Chinook از آن 15 دلالي شده اند وارد IAF خدمات. این را افزایش داده اند و آب و هوا, round-the-clock لجستيک قابلیت به خصوص در جایی که قدرت مانور در محدوده یک موضوع است و باید دوباره تعریف heli-آسانسور عملیات سریع درون دره حمل و نقل از نیروهای airlifting توپخانه و اسلحه و سنگین تحت پرتاب بارهای مانند وسایل نقلیه و تجهیزات ساخت و ساز.

در زمستان سال 2018 این جنگنده ها تا به حال تظاهرات خود را سریع ترابری قابلیت گذر گاه یک رکورد 463 تن بار از Chandigarh به فرودگاه و رها کردن مناطق در منطقه لاداخ در یک موج. یک ناوگان از 16 ثابت بال هواپیما متشکل از C-17 و Il-76 و AN-32 انجام این کار در کمتر از شش ساعت است.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *