رینگ پیستون چیست ؟

رینگ پیستون حلقه ای هست که باطن شیارهای رینگ قرار دارد. برای این که پیستون درون سیلندر حرکت کند، بایستی مسافت ای در میان سیلندر و پیستون وجود داشته باشد. این قطعه دارای انجام حرکت رفت و برگشتی باطن حفرههای سیلندر ایفای نقش میکند. همینطور گاز یا مایع باطن سیلندر بر اثر فشار پیستون ممکن هست نشت کند. ولی همین ترک به پیستون اجازه نمی دهد تا گاز یا این که مایع را در بالای پیستون فشرده کند. جهت پمپ کردن روغن بایستی در شرایط بیرون از مرکز نسبت به محور روتور قرار داشته باشد. در موقع اسمبل کردن به این نکته اعتنا داشته باشید که آببند تنها در یک جهت فشار آببندی کاملی دارد. و عمود بر جهت حرکت پیستون ایجاد شده و محل قرار گیری گژن پین است. به جهت خودداری از پیدایش همین خلل بایستی یاتاقان سر پهناور شاتون را هر گاه که موتور باز می شود گزینه تحلیل و اندازه گیری قرار گیرد و مقدار لقی یا به عبارتی clearance آن گزینه اندازه گیری قرار گیرد به جهت این عمل از یک فیلر گیج به کارگیری می شود که ان را در بین شاتون و یاتاقان قرار می دهند و بررسی نمایید که مقدار این لقی از مقدار مجازی که از طرف تولید کننده در دفترچه تعمیراتی دستگاه دیتا شده میباشد بخش اعظم نباشد. سایت پدال منشا خبرها روز دنیای خودرو، باز‌نگری و مقالات آموزشی و مکانی برای تبادل لحاظ دوستداران اتومبیل است. پیستون حلقه تفلون و رایدر حلقه های تفلون برای کاربرد های خشک و جدیدترین تکنولوژی های روز جهان طراحی و ساخته می شوند. طراحی مختص این اتصال، نشتی را به دست‌کم ممکن می رساند. حساس وجود سوختن بنزین، این پیشرانه از سیستم احتراق تراکمی بنزین (GCI) بهره میبرد؛ به این مفهوم که دارای حجمی ترکیب سوخت و هوا همراهبا گازهای خروجی داغ مانده که بهعمد در سیلندرها گیر افتادهاند، ترکیب سوخت و هوا داغ شده و این باعث اشتعال سوخت میشود. به‌این مضمون‌ كه تكه هایی از بدنه پیستون آنقدر داغ شده اند كه بصورت پولكهای نازك در آمده اند و در صورتی که همین موتور به جهت مدت طولانی آیتم به کارگیری قرار بگیرد ممکن است لكه های داغ بر آن تولید شدن و می تواند باعث شکاف شدن قسمتی كه بطرف خروج دود قرار دارااست شود و در نهایت به از كار افتادن موتور سبب ساز شود . علت های خرابی رینگ پیستون می تواند مضاعف فراوان باشد البته به طور معمول این رخداد به برهان عدم داشتن روغن واقعه می افتد، در صورتی که روغن به ترازو به اندازه در خودرو وجود نداشته باشد رینگ پیستون ها به سختی کار می نمایند و روی همدیگر ساییده می شوند و همین ساییدگی باعث از فی مابین رفتن حلقه پیستون ها می شود. به این استدلال است که برای مخازن گازهای ویژه اهمیت وزن سبک استفاده می شود. پیستون و شاتون در درون هر بوش یك پیستون حركت مي كند كه از طرز گژن پین و شاتون به میل لنگ متصل مي شود. مسئولان Achates داعیه مینمایند که پیشرانههای پیستون متقابل این شرکت میان ۳۰ تا ۵۰ درصد کارآمدتر از پیشرانههای بنزینی و دیزلی معمولی میباشند و ساخت آنها ۱۰ % ارزانتر از پیشرانه V6 سوپرشارژ دارای به عبارتی میزان کار انجامشده است. این شرکت انتظار داراست در سال ۲۰۲۴ پیشرانه پیشرفته نظامی دیزلی (ACE) اهمیت توان حدود ۱۰۰۰ اسببخار ساخت کند. کلیدی مشتعل شدن سوخت، پیستونها به سمت بیرون حرکت کرده و در عاقبت میللنگها چرخانده میشوند.شرکت Achates یک‌سری ورژن دیزلی و بنزینی از پیشرانه پیستون متقابل خود دارد که برای هر چیزی از اتومبیلهای فردی گرفته تا وسایل نقلیه نظامی طراحی شده است.نسخه بنزینی که هماکنون فرایند آزمایش خود را در وانت فورد F-150 میگذراند، پیشرانه ۲/۷ لیتری سه سیلندر هست که ۲۷۰ اسببخار قدرت و ۶۵۰ نیوتنمتر گشتاور ایجاد میکند. اهمیت توجه به شكل (5) ، ملاحظه مي شود كه در زمان بالا رفتن پيستون مقداري گاز متراكم شده بين رينگ و پيستون قرار گرفته و منجر گشوده شدن رينگ مي گردد در اين رخ رينگ دارای نيروي بيشتري به جداره سيلندر چسبيده و از خروج سوخت و هواي فشرده جلوگيري مي كند. غالبا در جداره ( دیواره ) پیستون ها ، سه شیار تولید می نمایند و سه رینگ پیستون درون این شیارها می اندازند؛ اما علت این عمل چیست؟ کمپرسور حلقه ها می توانند در داخل شیار پیستون یا این که در درون شیار سیلندر یا اصطلاحا گلو کارگزاری شوند. در صورتی که شما همین نوشته را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در گزینه پیستون ویو بدست آورید به تارنما ما مراجعه کنید.

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort android rat istanbul duşakabin fud crypter hack forum Şehirlerarası evden eve nakliyat fiyatlarıkorsan taksimobil ödeme bozdurmaMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme Bozdurma