ایکس بادی (xbody) چیست

در واقع پالس های EMS حساس دقت به استاندارد تن شخص تهیه می شود و به این دلیل هیچ خطری وجود ندارد. حیاتی تمرینات ای ام اس رشته های عضله ها در قسمت های نا منظم هم فعال میشوند. تا چه حد حساس تمرینات ems یا این که (EMS-Training) و یا به عبارتی تمرینات ای ام اس خودمان آشنایی دارید؟ حساس (ای ام اس) شما حتی میتوانید بالاتر از نقطه ی ناکامی عضلانی هم ورزش کنید. عدم نیاز به انجام ورزش سنگین: پالسهایی که از جلیقه ایکس بادی به عضله ها شما ارسال میگردد، در واقعیت در حکم یک نیروی کمکی بوده که نیاز ماهیچه ها را به انجام تحرک دوچندان یا به کارگیری از وزنههای سنگین به جهت رسیدن به یک حد مختص از اثرپذیری، کاهش میدهد. پالس جریان الکتریکی در طرز EMS در به عبارتی نقطه ای که وارد می شود قرار می گیرد و به بقیه اعضای تن دسترسی ندارد. پس فشار مضاعف متعددی به بدن وارد میشود. پالسهای الکتریکی ماهیچه‌ها را تحریک کرده و موجب هماهنگی جاری و عضله و در سرانجام تاثیر پذیری عضله‌ها عمقیتر در بدن به زمان ورزش میشود. کالری های بیشتری میسوزد: در ارتفاع هر توشه تمرین اهمیت دستگاه ایکس بادی شما چیزی حدود 500 کیلو کالری را در 20 دقیقه می سوزانید آن گاه از 4 تا 6 ساعت تمرین شما بایستی چیزی بیشتر از 1200 کیلو کاری سوزانده باشید در نهایت در 48 ساعت سپس از جلسه تمرین می بایست بیش از 4000 کیلو کالری از بدن شما آب شود. ورزشکار پس از چندین جلسه تمرین کاهش سایز و وزن را به وضوح احساس خواهد کرد و با انجام تمرینات منظم و منسجم به لاغری، کاهش وزن، و تناسب اندام مورد حیث خود را بدست خواهد آورد صرفا کلیدی انجام تمرینات مستمر و هدفمند هست که دانسیته چربی ها از میان رفته و به تناسب اندام و فرم و استایل گزینه نظر پدید خواهد آمد. بطور خلاصه می اقتدار گفت ایکس بادی روشی می باشد اهمیت بازدهی زیاد بالا به جهت کل تن در مدت زمان 20 دقیقه در هفته که این زمان به جهت احساس برد در طی یکسری هفته به اندازه است. چنانچه شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید دیتاها بیشتری در گزینه ایکس بادی چیست بدست آورید به تارنما ما مراجعه کنید.

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort fud crypter istanbul duşakabin Elektronik sigara