قم نیوز – شناخت پیستون و دلایل خرابی آن

یک عدد از مشکلاتی که مستقیما به پیستون ربطی ندارد ولی در اثر بروز آن میتواند پیستون را نیز خراب کند، براندن تسمه تایم است. وقتی از یک قطعه مکانیکی سخن میکنیم، می بایست دلیل خرابیهای متداول آن را بیش از کلیه چیز در استفاده ناصحیح جستوجو کنیم. پیستون اولی قطعه موتور می باشد که آغاز به حرکت می‌نماید و انرژی به‌وجود آمده از احتراق سوخت را به میل لنگ منتقل مینماید. مهندسی همین ابرخودرو بهگونهای هست که باوجود پیشرانهی W16 هیچ لرزش و تکانی به راننده منتقل نشود. حرکت خطی بالا به زیر آن هم منشاء نیروی موتور میباشد به همین ترتیب که حیاتی زیر آمدن بر اثر فشار گازهای ناشی از احتراق داخل سیلندر نیروی تولید شده از انفجار هوا و سوخت را به بخشهای دیگر موتور منتقل میکند. به همین ترتیب که به طور معمول در موتورهای بنزینی از سه یا چهار و موتورهای دیزلی از شش یا هفت رینگ استعمال میشود. پیستون در موتورهای چهارزمانه نیاز به ۲ بار رفت و برگشت به جهت تامین نیروی یک سیکل حرکتی موتور دارد. پیستونهای چدنی در در مقابل فرسودگی مقاومت بیشتری داشته شی کمتری در باطن سیلندر نسبت به پیستونهای آلومینیومی نیاز دارند (اصطلاح لقی پیستون به مسافت فی مابین پیستون و جداره سیلندر گفته می شود). جنس پیستون ها از چدن یا آلومینیم است پیستون های چدنی بدنه ای بزرگ تر و سنگین خیس دارند. پیستون های چدنی به برهان سنگینی و همینطور بدنه بزرگتر صرفا در ماشینهای دیزلی مهم اقتدار بالا به کارگیری میشوند. از آن ها در بعضی از اتومبیل های دیزلی لبریز قدرت به کار گیری می شود. بههمین خواسته کانال کارفِکشن (CarFection) اصلی ملازمت پهلوان دیرین مسابقات ۲۴ ساعته لمانز، اندی والاس، نگاهی نزدیک به ابرخودروی شیرون و مهندسی بینظیر آن داشتهاند که در انتها این مطلب میتوانید بینندهی آن باشید. مهم بالا رفتن دورموتور سوپاپ الکترونیکی از فرآورده اینکونل ۷۱۳ و رده تا دمای ۲۳۰۰ درجهی سلسیوس غیرفعال میگردد تا توربوشارژرهای دیگر هم بهکار بیافتند. قوای محرکهی بوگاتی شیرون باوجود لولههای محل ورود و اتصالات تسمهها از کالا فیبرکربن، در مجموع ۶۳۰ کیلوگرم وزن دارااست که حدود ۴۴۰ کیلوگرم آن صرفا متوجه پیشرانه است. ۲ مبدل کاتالیست دارای و ۴ مبدل کوچک (Pre) شیرون مساحتی حدود ۲۳۰.۲۶۶ متر مربع (معادل ۲۳ هکتار) یا این که بیش از ۳۰ زمین فوتبال را تشکیل میدهند. ۳ رادیاتور برای روغن موتور، روغن گیربکس و روغن دیفرانسیل محور عقب به اضافهی ۲ رادیاتور به جهت مبدل حرارتی آبی/هوایی و یک رادیاتور روغن هیدرولیک، جمع رادیاتورهای شیرون را به ۱۰ عدد میرسانند تا در هر دقیقه، ۸۰۰ لیتر آب در قلب تبارک شیرون چرخش پیدا کند.. پیشرانه و سیستم خنک کننده در کنار هم به سیستم اگزوز تیتانیومی و ۶ مبدل کاتالیست متصل هستند؛ کاتالیستهایی که در مقایسه حیاتی نوع بی آلایش در اتومبیلهای جادهای، ۶ برابر بزرگتر هستند. جلوگیری از ورود آب و مایعات خنک کننده فضای کارتر به درون محیط احتراق. در چرخه حرارت تحت سیستم خنک کننده یک رادیاتور اصلی گنجایش ۱۲ لیتر آب وجود دارااست تا از داغ شدن اینترکولر در وضعیت توقف و آغاز مداوم پرهیز شود. البته مصرف سوخت برای خودرویی که در شرایط غایت سرعت، فقط پیاله ۹ دقیقه ۱۰۰ لیتر بنزین میسوزاند، واقعاً چه میزان اساسی دارد؟ میز طراحی پیشرانهی بوگاتی که پیش از همین ویرون از آن متولد شده بود، به جهت توسعهی پیشرانهی شیرون کاملاً باز طراحی شد. از مهمترین قسمت های پیستون ، مرحله بالایی آن می باشد ، صورت تراز بالای پیستون بر روش احتراق ترکیب سوخت و هوا اثر می گذارد و درصورتیکه تراز بالایی پیستون به لطف طراحی شود اختلاط ادغام سوخت و هوا خوب تر شده و منجر تولید اقتدار بهینه می شود. در صورت زیر یکسری نمونه رینگ پیستون را بازدید می کنید. مدلهای زیادی با قدرتهای بالای ۱۰۰۰ اسب بخار ساخت میشوند؛ ولی پس از چند عصر خدمت کامل، کارایی خود را از دست میدهند. شیار رینگ: در قسمت بالای دامنه طراحی می‌شوند و محل قرار گرفتن رینگها را آماده میکنند. به جهت حل همین مشکل، دو منیفولد هر ۴ سیلندر به هم متصل شدهاند و یک سوپاپ الکترونیکی قرار داده شده است. ابرخودرویی که به جهت سناریو کارایی خیرهکننده، هر دقیقه ۶۰ هزار لیتر هوا میبلعد. نهایت قدرت شیرون (۱۴۷۹ اسب بخار هم اندازه ۱۵۰۰ فردشتاکه یا PS) در دورموتور ۶۷۰۰ ساخت می شود که در این هنگام برای احتراق سوخت در هر ثانیه ۱۰۰۰ لیتر هوا نیاز است. از چدن یا فولاد معمولا در ساختار پیستونهای موتورهای سنگین که به سرعت زیاد و عجله آنی نیاز ندارند استفاده میشود. نکتهی مهم دیگر، ساختار فیبرکربن و مهرههای تیتانیومی شیرون است. کامپوزیت به کارگیری شده در منیفولد ورودی، لولههای کامپوزیت و حتی جایگاههای کارگزاری ساختار نگهدارنده پیشرانه که اصلاً حیاتی مونتاژ پنلهای بدنه دیگر تماشا نمیشوند، تمامی بهزیبایی ساخت شدهاند. نحوهی نصب و قرارگیری گیربکس بهگونهای میباشد که باوجود پیشرانهی پهناور ۱۶ سیلندر، توزیع وزن محور جلو ۴۵ % باشد. همانطور که والاس در ویدئو اشاره میکند، پیشرانهی ۱۶ سیلندر W شکل فولکس واگن اهمیت حجم ۸ لیتر واقعاً پهناور بهنظر میرسد. پیشرانهی تازه W16 فولکس واگن در شیرون از فعال سازی توربوشارژر دو مرحلهای استعمال میکند. در اینجا بخش اعظم به بررسی وب وب سایت پیستون تبریز پراید.

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum Şehirlerarası evden eve nakliyat fiyatlarımobil ödeme bozdurmaBetpasRestbetVdcasinoKlasbahisaviator sinyal hilesihtml nullednulled themes