آموزش مدیریت پیج اینستاگرام | صفر تا صد


آموزش مدیر پیج اینستاگرام

 

همانطور که می دانید اینستاگرام بیش از یک میلیارد حساب کاربری دارد و به هر حساب کاربری یک پروفایل یا این که اکانت گفته می شود و هر پروفایل، اکانت یا این که حساب کاربری یک ورقه یا کاغذ اینستاگرام در نظر گرفته می شود.  بدیهی است که کلیه اشخاص بدون هیچ حصر سنی اساسی در دست داشتن یک گوشی هوشمند که ورژن اندروید یا iOS اینستاگرام را بر روی گوشی خود نصب کرده باشد، می تواند یک برگه اینستاگرام تولید کند.

هیچ تفاوتی بین ناشناس و ناشناس به جهت اینستاگرام وجود ندارد. به جز چندین تفاوت جزئی در بین پروفایل سلبریتی ها و به اصطلاح سلبریتی ها نسبت به پروفایل اشخاص عادی، کلیه به یک ترازو می توانند از امکان ها و امکانات همین نتورک اجتماعی استفاده کنند.

حتما تا به درحال حاضر فیلم هایی را دیده اید که سبک زندگی متفاوت مردمان را در مقایسه حساس افراد معمولی جامعه به تصویر می کشد، جایی که اکثر زمان ها اشخاصی مهم سبک زندگی خاص و گوناگون از عموم مردمان فعالیت خویش را اصلی اشخاص گزینه اعتماد انجام می دهند. در واقع آن ها همین اشخاص را مدیران و مجریان منتخب از به دست آوردن و فعالیت یا این که فن خویش می دانند تا به برهان مشغله کاری بتوانند تمامی جوانب کاری خود را کنترل کنند.

در دنیای اینستاگرام، ادمین تقریباً به همین کارایی اشاره می کند. همین بدان معناست که افراد پرمشغله مانند بازیگران، صاحبان مشاغل، افراد مشهور و به طور کلی صاحبان برگه که فعالیت های گسترده ای دارند؛ نمی توانند کاغذ پرمشغله خویش را مدیریت کنند. بنابرین از افراد گزینه اعتماد گرفته تا آن ها از تیتر مدیر یا این که به اصطلاح ادمین برای مدیریت استعمال می کنند.

صفحه آنها اهمیت عنوان IGA (مخفف عبارت Instagram Page Admin) شناخته می شود و به عنوان یک گونه از ادمین برگه اینستاگرام در نظر گرفته می شود. مدیریت یک صفحه یا صفحه اینستاگرام یک سری وظایف دارااست که بابت آن از صاحب و مالک صفحه مربوطه دستمزد می گیرد.

منبع : https://contentmonster.ir/instagram-management/